Friday 3 November 2017

Forex Vurderinger Timon


Timon Weller er basert i Australia. Han er en deltidsprishandler og en deltidsblogger og forfatter. Han gir også ukentlig pris handling diagram analyse og ulike trading tips videoer til sin YouTube-kanal, Forex Anmeldelser. Timons trading style er hovedsakelig basert på trading Forex ved hjelp av kortsiktige swing trading strategier. Nedenfor er min anmeldelse av Timon Wellers handelsmateriale og Timons trading kurs The Engulfing Trader. Cheesy og amatør var noen av de første ordene som kom til meg når jeg først så på noe av Timons videoinnhold, men mye større takknemlighet og respekt for hans handelsevne, kom som jeg fikk til å bruke hans manier og stil for å forklare og undervise handel konsepter. Timon gir meg ikke et inntrykk av at han har hatt stor suksess i handel, og hans handelsstil gir ikke en spennende følelse av å kunne banke store overskudd. Men inntrykk kan ofte gå galt, og det er åpenbart at Timon tjener penger fra handel og plasserer ham i topp 10 av detaljhandlerne. Timons trading strategier er tungt basert rundt engulfing stearinlys, kombinert med støtte og motstand nivåer. Ingen handelsindikatorer benyttes, analysen er rent prisorientert. Timon handler kun Forex og har en tendens til å fokusere på daglige diagrammer (selv om andre tidsrammer analyseres og antas å bli handlet). Engulfing Trader er et trading kurs som Timon tilbyr på sin hjemmeside. Faktisk er Engulfing Trader det eneste produktet direkte for salg på hans nettsted. Kurset er veldig enkelt og lett å forstå. Mange eksempler brukes til å støtte undervisningen, og hver video er klar og rett frem. Prisen på kurset er vel verdt å betale. Jeg tror kurset (på tidspunktet for å skrive denne anmeldelsen) koster bare rundt 50 USD. Innholdet er klart og pålitelig, og Timons strategier er verdt å vite. Det er åpenbart at Timon kjenner sine strategier, og han relayer dem godt i sitt kursinnhold. Timons engulfing strategier kommer ikke til å gi store risiko-belønning ratio handler eller gi stor årlig avkastning. De er imidlertid lønnsomme og kan endres personlig for å øke lønnsomheten og personlige handelsforhold og stil. Det er noen bekymring over hvordan Timon foreslår å handle med mindre tidsrammer. Jeg tror ikke personlig at Timon handler disse mindre tidsrammene lønnsomt, heller ikke de fleste andre hvis de fulgte sine strategier. Hans strategier tydeligvis peker noen pris-reverseringer på høyere tidsrammer skjønt, og de høyere tidsrammer er fokus for Timons innhold. Ved å se og lese Timons gratis materiale, vil du ganske mye forstå sin Forex trading strategi og hva han ser etter når han handler. For de som betaler nok oppmerksomhet, kan det være lite behov for å kjøpe kurset, da det vil lære veldig lite nytt materiale, de fleste er dekket av sitt frie materiale. Kurset er imidlertid verdt å kjøpe, spesielt hvis du vurderer å handle Forex på daglige og ukentlige diagrammer. For å lære mer om Timon og hans engulfing Trader kurs, vennligst klikk her. Jeg er en profesjonell valutahandler. Jeg har hatt en aktiv interesse for finansielle markeder i over 10 år og har handlet Forex og andre finansielle eiendeler i flere år. Jeg startet dette nettstedet fordi jeg har de nødvendige midler til å kjøpe kurs, bøker og andre handelsprodukter og vurdere dem med liten innvirkning på min økonomi, noe som kan hjelpe deg med å ikke kaste bort penger. Jeg ønsker å være anonym når jeg jobber for et veletablert handelsfond og ønsker ikke å engasjere seg og oppmerksomhet fra de som ønsker å leve fra Forex trading. Takk for at du tok deg tid til å se dette nettstedet. Vennligst ikke ta mine vurderinger for alvor, jeg har rett til mine egne meninger og siden er opprettet for litt moro. Ansvarsfraskrivelse Alle vurderinger er bare basert på min personlige erfaring. Jeg anbefaler sterkt at du gjør ytterligere forskning før du kjøper eller abonnerer på kurs og signaler som er vurdert på dette nettstedet. Det er en meget høy grad av risiko involvert i handel. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidig avkastning. TrueForexReviews og alle personer tilknyttet dette nettstedet påtar seg ikke noe ansvar for dine handels - og investeringsresultater. Indikatorene, strategiene, kolonnene, artiklene og alle andre funksjoner er kun til utdanningsformål, og bør ikke tolkes som investeringsråd. Informasjonen for forex trading observasjoner er hentet fra kilder som antas å være pålitelige, men vi garanterer ikke fullstendighet eller nøyaktighet, eller garantere eventuelle resultater fra bruken av informasjonen. Din bruk av handelsobservasjonene er helt på egen risiko, og det er ditt eget ansvar å vurdere nøyaktigheten, fullstendigheten og nytten av informasjonen. Du må vurdere risikoen for handel med megleren og ta dine egne uavhengige beslutninger om verdipapirer nevnt her. Personvern Vi er dedikert til å gi ærlige og objektive vurderinger av Forex kurs, Forex trading signaler, Forex bøker, Forex meglere og mer. Våre Forex vurderinger er levert av Trader Anonym. Enkelt tema. Drevet av Blogger. Du er her: Hjem Om Timon Weller og Forex Anmeldelser Jeg vil hjelpe deg til en mer profesjonell handelsmann. Tenk deg dette, Trade After Trade After Trade Lønnsom. Imagining er flott, men dette kan også være ditt. Bare tar læring som er alt og de riktige verktøyene i handelen. Forex Anmeldelser handler om alt som hjelper folk å være like lønnsomme i Forex som de kan, fordi hver ny handelsmann vet hvor vanskelig det er å lære, men den virkelige sannheten er at den kan mestrer, og det er her jeg kommer inn. Denne bloggen hjelper deg med å finne veien. Fordi din neste handel er viktig .. Velkommen til nettstedet vårt, et nettsted dedikert til den fantastiske verdenen av Forex, inkludert kvalitets Forex-vurderinger, kvalitetstips og kvalitetssignaler som man kan bruke på egenhånd. Hvis du ikke har hørt om meg før, heter jeg Timon Weller, deltidsskribentblogger og deltid profesjonell prishandler. Jeg er også en velkjent myndighet i Price Action Coaching også. For å finne ut hvordan jeg handler profitt tid og tid igjen og les bloggen min, legger jeg ut gode tips, men hvis du virkelig vil ha de beste tipsene, må du abonnere på e-posten min nedenfor. Jeg viser i detalj i videoer hvordan jeg gjør det, mine strategier og mine mer fokuserte tips. De beste tingene går til de som abonnerer selvfølgelig. Hvis du er ny her, så er det den beste starten, legg til din email8230 Generelt Forex generelt er så stort tema, så mange meglere, så mange meglere der spredningen gjør det umulig å tjene penger og så mange gode meglere der det gjør det enkelt. Lær å finne det som virkelig er det beste valget når du blir en handelsmann og når det kommer til denne investeringen eller investering for den saks skyld. Hva noen andre tenker på. 8221 Timon er en Master Trader, jeg vil ikke si mer enn han hjalp meg handle mindre og samtidig tjene mer penger. Hans logikk er enkel, jevn og presis og fokusert på å begrense risikoen. 8221 8211 Quynh Tran 8221 Timon er en av de beste handlerne jeg noensinne har møtt. Bare elsker det, takk timon ..8221 8211 Andrew Phelps 8220Love dine videoer og takk tonn for å forklare pris handling på den enkleste måten ..8221 8211 Sanj 8220Jeg tror du har de beste fantastiske videoene på Forex på internett, og jeg har sett hundreds8221 8220Ikke virkelig et spørsmål, men en takk for at du åpnet øynene for prisaksjon, og også øker stopp og fortjeneste marginer på et mindre parti. Min feil har vært for stor mye over en kortere margin. Så takk for alle de gratis tipsene 8230 8220 8211 Anthony Dawkins 8220 Trading Point-kartleggingen fungerer bra, og 8216significant candle8217-tilnærmingen endrer helt min Forex-opplevelse (etter mange år). Dine videoer om handel med GBPNZD 8211 identifiserer trendkanalen på den ukentlige og så bare kjøper betydelige lys på kanalen SR er utrolig enkelt og ser på backtestet, utrolig effektivt. 8220 8220Takk for svaret ditt og for den tiden og innsatsen du legger inn for å lage alle disse nyttige videoene. 8222 8211 Elmer Dories 8220 Jeg liker å takke for ditt bidrag på forex-fellesskapet. Jeg så alle dine videoer som er svært nyttige. Jeg har en forespørsel til deg. Kan du vær så snill å lage en komplett opplæring om prishandling trinn for trinn Jeg mener alt aspekt av prishandling ..8221 I8217Vi har sett de fleste av videoene dine på YouTube før du setter navnet mitt her. Men først og fremst må jeg takke deg, for uten deg vil jeg nok fortsatt handle med flere indikatorer som aldri forveksler meg når jeg skal gå inn eller ut av en handel. 8211 Ridwan 8220GREAT video på håndteringstap. Jeg har vært vellykket handel i noen år nå, men jeg sliter fortsatt med å godta tap. Jeg ser det som nederlag, og siden jeg er svært konkurransedyktig og hater å miste, er min naturlige tendens til å kjempe mot markedet og gjennomsnittet nede og vente på at markedet skal reversere, som har fungert til tider, men andre ganger blir du kremet på en stor enveis beveger seg mot deg. Uansett, jeg ønsket å si takk for videoen da det virkelig treffer hjem med meg. Faktisk lastet jeg ned en lydversjon av den og lyttet til den på mp3-spilleren min mens du kjører. 8222 8220 Først av alt, takk for at du delte din kunnskap gjennom videoene dine og la nye handelsmenn lære av dine erfaringer og beste praksis. Ikke mange mennesker synes å gi bort gode mente råd gratis. 8221 8211 Kevin 8220Love dine videoer. Jeg tror du har nådd et nivå som jeg ville elske å være på. Jeg har vært trading i over 5 år og blåst 4 kontoer. Jeg tror jeg har vært savnet ledet av mange. Uansett har jeg sett på vids og har lært mer i helgen enn jeg har de siste 5 årene. 8221 8220 Først og fremst vil jeg takke deg for all den verdifulle informasjonen du deler med alle. Det er veldig snilt av deg. 8222 8211 Gabor 8220Det er min glede å gratulere deg for din fremragende hjelp til forex-handler. Jeg så en video der du anbefaler noen bøker. Kan du snakke om hvilken bok som kan kjøpes for komplett pris handling trading8221 8220 Jeg må si Timon, etter å ha slitt for mange år nå har jeg fulgt teknikken din i et par uker, og jeg tror det kan forandre livet mitt 8220 8211 Dave Ønsker mer hjelp med Din handel Vel det er flott, legg til navn og e-post nedenfor. Det er så enkelt som det. Nettsted og Video Ansvarsfraskrivelse: Eventuelle råd eller opplysninger på denne nettsiden er kun Generelle råd - Det tar ikke hensyn til dine personlige forhold, vennligst ikke handle eller investere utelukkende på denne informasjonen. Ved å se på noe materiale eller bruke informasjonen på dette nettstedet, godtar du at dette er generelt utdannelsesmateriale, og du vil ikke holde noen person som meg selv eller enhet som er ansvarlig for tap eller skader som følge av innholdet eller generelt råd gitt av Forexreviews. info, dets ansatte, styremedlemmer eller medmennesker. Futures, opsjoner spot valuta trading har store potensielle belønninger, men også bære stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på at alle risikoene er villige til å akseptere dem for å investere i futures og opsjonsmarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Dette nettstedet er verken en forespørsel eller et tilbud om å kjøpe eller selge futures, forex, cfds, opsjoner eller andre finansielle produkter. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå profitt som svarer til de som er omtalt i noe materiale på denne nettsiden. Tidligere resultater i et hvilket som helst handelssystem eller strategi er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Eventuell informasjon, nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen analyse som finnes på dette nettstedet er gitt som generell markedskommentar, utgjør ikke investeringsrådgivning. Vi aksepterer ikke ansvar for tap eller skade, inkludert, uten begrensning, tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Ved å se på disse nettstedene Innhold eller videoer du godtar personvernet og ansvarsfraskrivelsen SitemapDu vet hvordan du skal være konsekvent lønnsom i Forex Hvis ikke, er det nå på tide å lære å: Slå grunnleggende handel inn i full tid Inntekt Handel Pris Handling Effektivt forstå Diagrammer Markeds Psykologi Plus som en bonus, vil du få tilgang til Regular Weekly Forex Anmeldelser Prisen Action Traders Mindset Video Series helt gratis. Bare skriv inn navnet ditt og e-postadressen nedenfor for å få tilgang. youtubewatchvYIKdMIgesGå For å finne ut mer på The Candlestick Training Series Klikk her. The Candlestick Training Series er tilgjengelig akkurat nå hos Forex Reviews, en serie fokusert på Lysestaker, lese følelser med lysene, bestemme overgangspunkter, ubesluttsmessige punkter og beslutningspunkter. I tillegg til å gå over et svært viktig aspekt i handel som jeg 8230 youtubeembedGBL2RksxxfI finner ut mer eller få tilgang nå. The 5 Day Trend Training Series er tilgjengelig for å få tilgang til akkurat nå. En serie fokusert på å forbedre en handelsmannskant i å forstå og bruke trender til det beste av det evner pluss å bygge tillit til hvordan markedet beveger seg over tid, uansett om det er langsiktig 8230 Vel her Det er folk, The Engulfing Trader er nå tilgjengelig, og også mye tidligere enn forventet. Jeg satte seriøst på løpesko med denne og sørget for å få den tilgjengelig til jul for dere alle som jeg vet dette kan være en distraherende tid for oss alle og så 8230 Et annet vanlig spørsmål jeg blir spurt på nettstedet handler om innflytelse , hva det er, hvor mye er et passende beløp for en handelskonto og hvis det er noe en handelsmann burde bekymre seg for. Dette er gode spørsmål, og så la meg svare dem i den rekkefølgen. Hva er Leverage Leverage er et beløp 8230 Et stort spørsmål for mange forhandlere denne uken er, vil Federal Reserve øke renten En føderal rentebeslutning er en kommende begivenhet denne uken som kan påvirke markedet, så i dette innlegget vil jeg gi mine tanker på emnet. For det første er jeg ganske nøytral på om de vil eller ikke, noe som betyr 8230 youtubewatchvz6gR7foh25Q For å finne ut mer på ICMarkets klikk her. Over Video 8211 Et vanlig spørsmål som jeg spurte på nettsiden og også kanalen er hva megler bruker jeg. Svaret på det spørsmålet er ICMarkets. Over 8211 Et oppdatert bilde av min Trading Desk bak kulissene her på Forex Anmeldelser. Har du noen gang hatt et strømuttak mens du holder en handel eller handler Hvis ikke, vel det er greit. I dette innlegget vil jeg gå over hvordan jeg skal håndtere et strømbrudd eller nett tap i løpet av en døgnhandel. Med henvisning til handel i nedre tidsrammer og målrettet en liten del av overskuddet og 8230 Vel, igjen RBA (Reserve Bank of Australia) senket renten denne uken (tirsdag), denne gangen til en veldig lav figur på 1,50 fra den tidligere 1,75 prosent . Dette var et av markedene jeg var interessert i å kjøpe tidlig i uken på pullbacks lavere til ulempen, men bestemte meg for 8230 Leter du etter en måte å angi valuta prisvarsler på telefonen Hvis ja, lest on8230 Tidligere gjorde jeg en video om hvordan du angir prisalarmer eller varsler i MT4 og it8217s fordeler til en forhandler, viste det seg hvordan disse kan settes veldig raskt og enkelt på den handelsplattformen. Innstilling på 8230 Forberedelse er en viktig del av handelen, og i denne artikkelen vil jeg bryte ned hva en handelsmann burde gjøre før du går inn i en stilling, hva du skal gjøre når du holder en stilling og hva du skal gjøre når du lukker en stilling. Dette vil bidra til å gi et innblikk i å opprettholde en handel fra begynnelsen til slutten 8230 Jeg er en profesjonell valutahandler. Jeg har hatt en aktiv interesse for finansielle markeder i over 10 år og har handlet Forex og andre finansielle eiendeler i flere år. Jeg startet dette nettstedet fordi jeg har de nødvendige midler til å kjøpe kurs, bøker og andre handelsprodukter og vurdere dem med liten innvirkning på min økonomi, noe som kan hjelpe deg til ikke å kaste bort penger. Jeg ønsker å være anonym når jeg jobber for et veletablert handelsfond og ønsker ikke å engasjere seg og oppmerksomhet fra de som ønsker å leve fra Forex trading. Takk for at du tok deg tid til å se dette nettstedet. Vennligst ikke ta mine vurderinger for alvor, jeg har rett til mine egne meninger og siden er opprettet for litt moro. Ansvarsfraskrivelse Alle vurderinger er bare basert på min personlige erfaring. Jeg anbefaler sterkt at du gjør ytterligere forskning før du kjøper eller abonnerer på kurs og signaler som er vurdert på dette nettstedet. Det er en meget høy grad av risiko involvert i handel. Tidligere resultater er ikke en indikasjon på fremtidig avkastning. TrueForexReviews og alle personer tilknyttet dette nettstedet påtar seg ikke noe ansvar for dine handels - og investeringsresultater. Indikatorene, strategiene, kolonnene, artiklene og alle andre funksjoner er kun til utdanningsformål, og bør ikke tolkes som investeringsråd. Informasjonen for forex trading observasjoner er hentet fra kilder som antas å være pålitelige, men vi garanterer ikke fullstendighet eller nøyaktighet, eller garantere eventuelle resultater fra bruken av informasjonen. Din bruk av handelsobservasjonene er helt på egen risiko, og det er ditt eget ansvar å vurdere nøyaktigheten, fullstendigheten og nytten av informasjonen. Du må vurdere risikoen for handel med megleren og ta dine egne uavhengige beslutninger om verdipapirer nevnt her. Personvern Vi er dedikert til å gi ærlige og objektive vurderinger av Forex kurs, Forex trading signaler, Forex bøker, Forex meglere og mer. Våre Forex vurderinger er levert av Trader Anonym. Enkelt tema. Drevet av Blogger.

No comments:

Post a Comment